Saturday, October 14, 2006

Marçal, simpatitzant d'ICV

Hola, em dic Marçal sóc un noi d'Iniciativa... tot i que la meva mare diu que d'iniciativa no en tinc gaire doncs tinc 33 anys i encara estic estudiant i visc amb els meus pares...
Però bueno, la veritat és que jo tinc coses més importants en les que pensar que en independitzar-me... de casa dic... o que acabar els estudis...A mi per exemple m'agraden els animals, els grans i els petits, i els bichus... sí, m'agraden els bichus.. una vegada fins i tot em vaig menjar un... Jo volia ser vegetarià però també m'agraden las plantes, i els arbres... i la gespa... així que menjo de tot, pero no fer-li un "feo" a ningú.La meva película preferida es Bambi, perque hi han animals... i estan al bosc... tot i que el bosc es crema, però bueno, després s'aregla... no?El meu llibre preferit és "El Zoo d'En Pitus" perque va d'uns nens que fa un zoo amb bixus... és genial!També m'interesa la política i crec que si hi ha un partit que fa per mi és Iniciativa,q ue ja 'ho diu la meva mare: carinyo, ets molt bona persona i molt bona gent, però nen... no ets saps imposar!

Petons!
Marçal

0 Comments:

Post a Comment

<< Home