Saturday, October 14, 2006

MAS-similiana, simpatitzant de CiU

Hola, potser no saps qui sóc, però voldria aprofitar aquest espai que em cedeixen per dir-te que... T'ESTIMO! Ayyy Artur, ets tan guapo, amb aquest tupé, ets... ja ho diu el teu cognom, ets lo “MAS”, jo... jo vull ser la laca del teu cabell, jo per tu seria el pote que et possen per sortir a totes les fotos, jo... vull ser la mascarilla verda de fang que et poses a la nit per tenir la pell perfecta per sortir als diaris! oh! Artur, porta'm amb tú! tot el que t'ho diguis ja m'estarà bé... encara que siguin tonteries, o que canviis el que deies abans per ara quedar bé ... o que siguin mentidas, oh sí Artur! menteix-me a mi també, digue'm que no pactaràs amb mi però pacta després! sí, el nostre amor serà etern...
vull estar sempra a la teva dreta... i mira que tu ja hi ets a la dreta eh...

sempre teva
MAS-similiana

1 Comments:

  • preberite celoten blog, kar dober

    By Anonymous Anonymous, at 4:30 PM  

Post a Comment

<< Home