Saturday, October 14, 2006

Rubireta, simpatitzant de ERC

Hola!! i Visca Catalunya! i sóc una tía independent, forta, amb molt de caràcter i Visca el Català! Tota la gent que m'envolta són uns batuflers! i uns poca soltes! i no saben res de res! i Visca Carod! Jo crec en una Catalunya lliure, amb la seva selecció pròpia, tot i que el fútbol, i els futbolistes em semblen uns ases! bé... uns ases no, que l'ase és l'animal català, i això mereix respecte i Visca els Ases!, doncs tots aquest també són uns botiflers! Jo m'estimo la meva Catalunya! i Catalunya independent! no volem que ens dominin els “estrangers”!! visca Catalunya!

ah! que se m'oblidava! Jo em dic Rubireta (Rovir-eta per a les amistats) i sóc d'Aragó...

Visca jo!

5 Comments:

  • No tenen cap altra preocupació.!!

    Jajaja, Molt bo

    By Anonymous Anonymous, at 8:43 AM  

  • Salutacions des de Vilafranca ;-)

    By Anonymous Anonymous, at 4:24 PM  

  • penos

    By Anonymous Anonymous, at 3:30 AM  

  • aixo et passa per menjar tant donuts GORDA

    By Anonymous pere, at 3:31 AM  

  • La verdad!!! esto apesta. Siempre igual que si uno es lo peor y yo tengo la solucion. Llevamos mucho tiempo con este tipo de politica y me escandaliza ver a gente tan preparada haciendo este ridiculo. En fin si gente como vosotros piensa gobernar en el futuro, ya se como acabara la pelicula.
    Suerte a la derecha y a la izquiera. Que al final vendra el dictador de turno a imponer.

    By Anonymous Anonymous, at 6:28 AM  

Post a Comment

<< Home